Strona główna / Najczęściej zadawane pytania

Najczęstsze pytania

Kontakt

Zamówienia

Dostawa

Płatności

Zwroty i reklamacje

Najczęściej zadawane pytania

Szukasz odpowiedzi? Nasza zakładka Pomoc i kontakt jest miejscem, w którym najszybciej znajdziesz pomoc. Tutaj możesz śledzic i anulowac zamówienia, czy też zgłosic zwrot.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto w zakładce „Moje zamówienia”. Informację o zmianie statusu otrzymasz również na podany podczas rejestracji adres mailowy.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Darmowa dostawa od 199 zł.

Koszt wysyłki w przypadku zamówień poniżej 199 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • InPost paczkomaty (dostawa ok. 1-2 dni robocze) 24/7 16 zł
  • kurier Inpost 17 zł
  • punkt odbioru DHL 17 zł
  • kurier DHL 18 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto bankowe,
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected].

Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny.

Jak zwrócić zakupiony towar?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dodarła do mnie niekompletna?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected].

Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach, które zostały rozdzielone przez firmę kurierską.

Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dodarła do mnie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Na zapytania złożone poza tymi godzinami, odpowiemy niezwłocznie w najbliższy dzień roboczy.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

Niestety nie ma takiej możliwości, prowadzimy sklep wyłącznie internetowy.

Czy konieczne jest założenie konta, aby zrobić zamówienie?

Nie, na naszej stronie możesz dokonać zakupów bez konieczności rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii swoich zakupów oraz sprawdzanie bieżącego statusu złożonego zamówienia.

Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu. Możesz je jednak anulować, kontaktując się z naszym Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected], a następnie złożyć nowe zamówienie.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie?

Tak, potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto w zakładce „Moje zamówienia”. Informację o zmianie statusu otrzymasz również na podany podczas rejestracji adres mailowy.

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Nie, dostarczamy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak, na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako formę rozliczenia i podaj swoje dane (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Wydrukowaną fakturę zawsze otrzymasz wraz z wysłanym towarem.

Czy po złożeniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Na szczęście takie sytuacje zdążają się bardzo rzadko. Występują zazwyczaj w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt. Może dojść wówczas do braku rezerwacji wybranej pozycji pod Twoim zamówieniem. Wtedy też Centrum Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, informując o zaistniałej sytuacji i zaproponuje dogodne rozwiązanie.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł.

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 199 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • InPost paczkomaty (dostawa ok. 1-2 dni robocze) 24/7 16 zł
  • kurier Inpost 17 zł
  • punkt odbioru DHL 17 zł
  • kurier DHL 18 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Zamówienie nie zostało odebrane. Czy może zostać wysłane ponownie?

W przypadku nieodebrania zamówienia zostanie ono automatycznie zwrócone do nas. W takim przypadku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected]. Ponowna wysyłka zamówienia jest możliwa po opłaceniu dodatkowych kosztów transportu.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na kono bankowe,
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
Czy mogę zapłacić za zamówienie opcją „za pobraniem” wybierając dostawę do paczkomatu InPost?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia dostarczane do paczkomatów muszą być wcześniej opłacone.

Czy mogę zapłacić kartą u kuriera?

Najlepiej, żeby przed przyjściem kuriera została przygotowana równa kwota do zapłaty. Nie każdy kurier DHL posiada terminal do płatności kartą.

Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected].

Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny.

Jak zwrócić zakupiony towar?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Jak złożyć reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się niezwłocznie z Działem Reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected]. W zgłoszeniu należy przesłać wypełniony formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.

Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jednocześnie przypominamy, że firma Futopia jest dystrybutorem, a nie producentem. Dlatego w niektórych przypadkach czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym niezwłocznie poinformujemy.

Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dodarła do mnie niekompletna?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta poprzez przesłanie wiadomości na adres [email protected].

Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach, które zostały rozdzielone przez firmę kurierską.

Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dodarła do mnie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.